تا کی تنهایی؟؟؟
سنگ یا قلب؟
امیدوارم سر قبرم حداقل یک نفر گریه کنه!!!!

این روزها در خودم به دنبال یک کلیک راست میگردم
تا از خودم یک copy بگیرم و کنار خودم paste کنم…
شاید از این تنهایی خلاص شدم…
.

.

.

.

.

نمی دانم دوستش دارم یا نه؟!
با هم قدم میزنیم
با هم میخوابیـم
دلم که میگیرد، آغوشش را بـــاز می کنـــــد
و بر گونه هایم بوسه میزند
اما نمی دانم دوستش دارم یا نه؟!
” تنهاییـــــم را ” . . .



نظرات شما عزیزان:

کاترین
ساعت18:58---9 مهر 1392
قشنگ بود
پاسخ:be webe shoma ke nemire3


masoud1616
ساعت10:56---27 شهريور 1392
بهترین لحظه زمانیست که فکر میکنی فراموشت کردم امّا

ناگهان اس ام اسی میرسه که فکر میکنی منم اما!!!

میبینی ایرانسل بوده!
پاسخ:toF be irancell=))


دختری از جنس باران...
ساعت17:12---22 شهريور 1392
هر روز عاشقانه تر مینویسم

تا تمام زنان این سرزمین تب کنند ،

در حسرت داشتن معشوقه ای چون تو ...


Mahsa
ساعت12:48---22 شهريور 1392
دل قشنگتو هیچوقت در گیر آه نکن...
بذار آه سهم کسانی باشه که دلگیرت میکنند....
وبت حرف نداره لایـــــــــــــــک


Mahsa
ساعت12:46---22 شهريور 1392
ثنا جونم سلام تبادل لینک به این نیست که فقط همدیگرو لینک کنیم باید برا هم احترامم قاعل شیم بهم سر بزن گلم

masoud1616
ساعت1:29---22 شهريور 1392

دلم خوش نیست
غمگینم
کسی شاید نمیفهمد
کسی شاید نمیداند
کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی
تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی
عجب احساس زیبایی
تو هم شاید نمیدانی …


masoud1616
ساعت1:25---22 شهريور 1392
خورشید خاموش ، ستاره روشن آسمان آبی خاموش ، آسمان سیاه روشن همه چیز اماده ست که توی خواب امشب تو رو توی رویاهام ببینم بهانه بیدار شدنم ، شبت به خیر . .

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت12:35---31 مرداد 1392
ما همه با زندگی معامله میکنیم...!

با خودمان هم معامله میکنیم

و با کسانی که دوستشان داریم هم...!

اگر نبخشی، نمی بخشم

خیانت کنی، خیانت می کنم!

بدی کنی، بدی می کنم!

دروغ بگویی، دروغ می گویم!

و اینگونه است که همیشه کوچک می مانیم;

باید بدانیم که با خوب، خوب بودن هنر نیست...!


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت12:33---31 مرداد 1392
آدماازجنس برگن…
گاهی سبزن گاهی پاییزن وزردن…
زمستون دیده نمیشن تابستون سایبون سبزن…
آدماخیلی قشنگن!حیف ک هرلحضه ی رنگن…


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت12:30---31 مرداد 1392

اگر زندگيست چرا ميميريم؟
اگر مرگ است چرا زندگي ميكنيم؟
اگر شاديست چرا غمگينيم؟
اگر غم است چرا شاديم؟
اگر گريه است چرا ميخنديم؟
اگر خنده است چرا گريه ميكنيم؟اگر نرسيدن است چرا عاشقيم؟
و بالاخره اگر عشق است چرا نميرسيم؟؟؟
راستي واقعا زندگي چيست؟؟؟؟


aysan
ساعت22:01---27 مرداد 1392
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید
پاسخ:کســـــــــــــــــــــــــــــــــی منو دوســـــــــــــــــــــــــــــــــت نـــــــــداره


ehsan
ساعت14:34---27 مرداد 1392
اپم

دختر برفی
ساعت0:20---27 مرداد 1392


کاترین
ساعت22:18---26 مرداد 1392
نیستی؟!
پاسخ:چـــــــــــلا هســـــــــــتـــــــــــم


arash
ساعت20:05---26 مرداد 1392
در این بازاره نامردی به دنبال چه میگردی؟

نمیابی تو هرگز نشان از عشق و جوانمردی

برو بگذر از این بازار.از این مستی و طنازی

اگر چون کوه هم باشی،در این دنیا تو می بازی


رویا
ساعت17:34---26 مرداد 1392


رمز آرامش اینه که منتظر کسی نباشی که منتظرت نیست
سلام ثنا جونم خوبی گل ابجی
شما هم لینک شدی
باز هم منتظر حضور و نظراتت قشنگت هستم
زود بیا


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت14:06---26 مرداد 1392
شاد بودن تنها انتقامی است که انسان
میتواند از زندگی بگیرد !!!



ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت14:06---26 مرداد 1392
پنجره را باز کن و از این هوای مطبوع
بارانی لذت ببر ، خوشبختانه باران ارث پدر
هیچکس نیست !!!


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت14:05---26 مرداد 1392
رمز آرامش اینه که منتظر کسی نباشی که منتظرت نیست


mahsa
ساعت16:42---24 مرداد 1392


farnaz
ساعت14:54---23 مرداد 1392
سلام اپم خواستی بیا

ehsan
ساعت14:34---23 مرداد 1392
upam

naz khaton
ساعت13:45---23 مرداد 1392
چترت را کنار بگذار
دستانم را بگیر
بگذار در زیر باران رحمت خدا
هر دو خیس شویم
بگذار هر دو بخنیدم
بر قطراتی که بر صورتمان می لغزند و
می رقصند
بذار فال گوش بگویم
لذت بوسه در باران
دو چندان است ....


Mohsen
ساعت18:38---22 مرداد 1392
سلام ثنا جان، وب زیبا و شلوغ پلوغی داری. ممنون که اومدی

ehsan
ساعت15:52---21 مرداد 1392
اپمممم
پاسخ:اوکی میاممم


یگانه
ساعت9:51---21 مرداد 1392
سلام عزیزم،امیدوارم هر کجا که هستی شاد باشی. اجی جون وب قشنگی داری. خوشحال میشم به منم سر بزنی.راستی اگه با تبادل لینک موافق بودی بگو تا بلینکمت!

حدیثه
ساعت22:27---20 مرداد 1392

____________$$$$$
___$$_________$$$
__$$$$_______$$$___$$$$$
_$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
$____$$$$_$$$$_$$$
_______$$-$$$$$-$$----$$$$$
____$$$$$$$$$$$$_$$$$_$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$
__$$$__$$$$$$$$$$$$________$
_$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$___$$$$_$$$_$$$__$$$$$
$___$$$$___$$__$$$$___$$$
____$$$_____$$___$$$____$$
____$$______$$$___$$$____$
____$$_______$$____$$$
____$________$$$____$$
____ _________$$$____$
_____________$$$
_____________$$$
____________ $$$
____________$$$
___________$$$
_________$$$$$
________$$$$$
سلام دوست من - آپ کردم و منتظرنظر توام


دریا
ساعت20:01---20 مرداد 1392
سلام ممنون که سر زدی وبت عالیه من شما رو لینک کردم شما هم منو با عنوان دریای طوفانی لینک کن!!!!
در ضمن آپممممممممم!!!!


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت15:50---20 مرداد 1392
بر حقیقت تلخ بخندید تا
برای خنده مجبور به شنیدن دروغ شیرین نشوید.


حدیثه
ساعت19:48---19 مرداد 1392


اگه نیای وبلاگمو ببینی با این تفنگ میکشمت

._|\____________________,,_

../ `--||||||||----------------------]

./_==____________________|

...),---.(_(__) /

..// (\) ),----".
پاسخ:khob baw nakosh tolo khoda manO!!!


ایران وب چت
ساعت16:43---19 مرداد 1392
سلام عزیزم...مرسی که اومده بودی روممون....بازم بیا .....
منتظرممممممممممممم
......بااااااااای.........


farnaz
ساعت12:34---19 مرداد 1392
سلووووووووووووووم اپم خواستی بیا

ehsan
ساعت21:33---18 مرداد 1392
اپممم

farnaz
ساعت16:13---18 مرداد 1392
سلووووووووووووم اجی ثنا یه چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من عاشقه وبت شدم واسه همین با افتخاررررررررررر لینکت کردمممممممم


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت15:35---18 مرداد 1392
این روزها زل میزنم تو چشمانم،



خودم را بهانه میکنم برای خنــــــدیدن..



قدم میزنم پا به پـــــای خودم،



ودستم میگیرد دست دیگرم را...



تــــــــــا گم نشوم میان این همه تنهــــــــــایی...
پاسخ:tnx


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت15:35---18 مرداد 1392
نغمه ریزید غیاب مه نو آخر شد



باده خرم عید است که در ساغر شد



روز عید است ، سوی میکده آیید به شکر



که ببخشند هر آنکس که در این دفتر شد



عید سعید فطر بر شما مبارک
پاسخ:mamno0n dokhmale bahali


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت15:34---18 مرداد 1392
از آدم هــآ بگــذر !

دلـَـت را بزرگـــ تــَر کن

نـ ـآراحتِ این نبـ ـاش

که چـ ـرا جاده ی رفاقــَـت با تـ ـو همیشه یکــ طرفه استــ . . .

مهــم نیست اگر همیشه یک طرفــه ای . . .

شــآد باش کــه چیزی کم نگذاشتـه ای

و بدهکــارِ خودت ، رفاقـت و خدایتــ نیستی...


ایران وب چت
ساعت1:06---18 مرداد 1392






▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒


▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒


▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒


▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒


▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒


▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒


▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒





به چت روم منم سر بزنین...........روم با امکانات....حتما بیایین دیدن کنین با مکانی گرم














▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒


▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒


▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒


▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒


▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒


▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒


▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒





به چت روم منم سر بزنین...........روم با امکانات....حتما بیایین دیدن کنین با مکانی گرم










رویا
ساعت17:39---17 مرداد 1392
سلام ثنا جون
وب شما هم واقعی قشنگ و پر محتواست ابجی
موفق باشی
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
منتظرت هستم
در ضمن طاعات و عباداتت قبول حق گلم ...عید بر شما هم مبارکباد


SHAHIN
ساعت15:56---17 مرداد 1392
عید فطر ضیافتی است برای پایان این میهمانی

عید فطر پاداش افطارهای خالصانه و بجاست

عید فطر قبولی انفاقهای به قصد قربت است

عید فطر پایان نامه دوره ایثار و گذشت است
=======
طاعاتتون قبول عیدتون مبارک


حدیثه
ساعت13:58---17 مرداد 1392
سلام عزیزم ممنون که به وبم اومدی.لینکت کردم عزیزم.

کاترین
ساعت13:16---17 مرداد 1392
وب توام نازه خانمی لینکت کردم لینکم کن

پت ومت
ساعت10:57---17 مرداد 1392
نمیدانم اینجا که ایستاده ام تقدیر من است یا تقصیر من!

اما وقتی یافته هایم را با باخته هایم مقایسه میکنم،

میبینم چون خدا را یافتم هر چه باختم مهم نیست.

آموختم که تمام ماجراهای زندگی فقط قانون عشـــق بازی خدا با ماست...


پت ومت
ساعت10:56---17 مرداد 1392
بــرای بــودن ،

گـــاهی لازم اســت کــه نــباشی!

شـــاید نـبودنـت, بــودنــت را بــه خــاطر آورد...

امـا دور نــباش....

دوری هــمیشه دلــتنگی نـمی آورد....

فــراموشی هـمان نـزدیکیهــاست !


aysan
ساعت0:21---17 مرداد 1392
روز آب خوردن در ملا عام

خوردن غذا در رستوران

روز آشتی با در یخچال !

پیشاپیش بر همگان مبارک


aysan
ساعت0:17---17 مرداد 1392
شلاااااااااااااااااااااام
ملسی که وبم سر زدی و نظر خوشگلتو گذاشتی
وبه تو هم عالیه
من با لینک موافقم آجی جونم


SHAHIN
ساعت18:04---16 مرداد 1392
ماه بالای سر آبادی است

اهل ابادی در خواب است

باغ همسایه چراغش روشن,

من چراغم خاموش.

یاد من باشد تنها هستم.

ماه بالای سر تنهایی است.

<<سهراب سپهری>>



===========

سلام ثنا جان شما لینک شدید گلم


پاسخ:mamno0n shahin jan!!!


arash
ساعت23:18---15 مرداد 1392
سلام سلام ثنا جون خوبی؟ گلم لینک شدی با افتخار
پاسخ:tnx arash jo0n


مژده
ساعت23:08---15 مرداد 1392
سلام عزیزم وب قشنگی داری
لینکی لینکم کن


SHAHIN
ساعت22:46---15 مرداد 1392
سلام ثنا جانخيلي ممنونم كه سرزديدوبرام نظرگذاشتيدباعث افتخاره جزولينك دوستانتون باشم لطفامنوباعنوان وبم لينك كنيدوبگيدباچه عنواني لينكتون كنم.




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ چهار شنبه 9 مرداد 1392 ساعت 16:53 توسط ❤❤Aloneeeee❤❤